Randik Garanciával Regisztráció

Ti mondtátok

Csaba 39


„Sajnos én is azt tapasztalom, hogy az online keresésnek semmi értelme, egyszerűen nem működik. Elenyésző kisebbség azok a lányok, akik egyáltalán visszaírnak, hogy "bocsi nem"". 

Orsi 39


„Köszönöm a lehetőséget, hogy lelkes munkátok révén megismerhettem B-t. Másoknak is hasonló szerencsét kívánunk, legfőképp kitartást!" 

Erika 33


„A legutóbbi programon megismerkedtem valakivel, akivel azóta alakul a kapcsolatunk! Nagyon élveztem a programokat és remélem, általatok meg is találtam a párom!" 

Bogi 33


„Mindenki bátran kipróbálhatja, felszabadult pár óra humoros emberekkel." 

Eszter 38


„A játékok segítségével gyorsan oldottá vált a hangulat!” 

Viktor 37


„Ez egy tökéletes este, borkedvelő szingliknek!" 


Ádám 34


„Már az első alkalommal is megtetszett az újfajta megközelítés, amivel nálatok találkozhattam." 


Dia 38


„Közvetlen, feszengéstől mentes, erről a szervezők tényleg gondoskodnak." 


Dóra 34


„Végre valami élvezetes módszer a közösségi, emberi kapcsolatok kialakítására. Kilépés a valóságba!" 

Alíz 42


„...hiánypótló rendezvényeket csináltok."


Éva 39


"Semmit nem veszítesz, csak a négyfal között töltött időt. Itt személyesen ismerheted meg úgy a másikat, hogy nem kell a végén a szemébe mondanod, hogy kösz mégsem." 

Lóránt 32


"Ne várjátok azt, hogy a sültgalamb az öletekbe hulljon. Bátran tegyetek egy lépést előre, a siker garantált lesz így, vagy úgy."

Móni 27


"Szuper program, még akkor is, ha nem akadsz a társadra."


Gábor 38


"Fantasztikus útvonal, gyönyörű helyek, segítőkész, kedves szervezők."


Gáza 35


"Teljesen új közösségi élmény!"


Áron 40


"Páratlan, mint én:)"



Gábor 34


"A szervezők nagyon szimpatikusak, lelkesek, jó hangulatot teremtenek."

Edina 39


"Köszönjük, hogy vagytok, és szervezitek ezeket a progikat!"


randi-másképp baby született, E és V

„Sziasztok, jó hírek!
Továbbra is töretlen a kapcsolatunk, amit nektek köszönhetünk.
2015.12.15.-én megszületett a kislányunk is!
Azóta is jól viselkedik, sokat alszik, ásítozik és a korosztályának megfelelő dolgokat csinálja. :-)
Köszönünk mindent." E&V

R 33

A Január 2-i rendezvényről visszajelezve, A és jómagam, egymásra találtunk az első 5 percben!” R, 33

Lilla 34

„Először is azt szeretném mondani, hogy nagyon jó fejek vagytok, szuper ez az egész kezdeményezés, átjön a személyes lelkesedésetek és odafigyelésetek. Szóval, jó, hogy vagytok!" Lilla, 34

Timi, Csillagleső

Feldobott az este! Szuper játékok, szuper emberek.

Károly, játékos randi

2 óra játék is több, mint hónapokon át tartó online-ozás!

Híreink

Randi-másképp társkereső

Több, mint társkeresés

 

  • TÁRSAT,
  • TÁRSASÁGOT,
  • HOBBI PARTNERT
  • itt könnyedén találsz
  •  
  • Társkereső programok HETENTE
  • HELYSZÍN: Budapest és Pest megye
    Játszanál vagy túráznál? Inkább egy borkóstoló? Vagy jöjjön egy buli inkább?
    A kedved szerint ismerkedhetsz, mert nálunk mindenki társkereső.

  •  
  • KEDVEZŐ ÁRAK
  • GARANCIA (arány és korosztály)
  • Jellemző korosztályaink:
    28-45 év

  • A TARTÓS KAPCSOLATOK nálunk születnek!
  • Kérdezz bátran!: randimaskepp@gmail.com

 

  • Bővebben

társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, ingyenes társkereső, ingyenes társkeresés, Randi, Randik, Randi programok, bringarandi, túrarandi, borkostoló randi, társasjáték randi, budapest társkereső, budapest társkeresés, budapest társkereső

társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, ingyenes társkereső, ingyenes társkeresés, Randi, Randik, Randi programok, bringarandi, túrarandi, borkostoló randi, társasjáték randi, budapest társkereső, budapest társkeresés, budapest társkereső, budapest társkeresés

társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, ingyenes társkereső, ingyenes társkeresés, Randi, Randik, Randi programok, bringarandi, túrarandi, borkostoló randi, társasjáték randi, budapest társkereső, budapest társkeresés, budapest társkereső

társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, ingyenes társkereső, ingyenes társkeresés, budapest társkereső, budapest társkeresés, budapest társkereső, budapest társkeresés, budapest társkereső, budapest társkeresés

társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, Randi, Randik, Randi programok, Kerékpározás, Randi helyszínek, bringarandi, túrarandi, borkostoló randi, társasjáték randi, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, Randi, Randik, Randi programok, Kerékpározás, Randi helyszínek, bringarandi, túrarandi, borkostoló randi, társasjáték randi, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, Randi, Randik, Randi programok, Kerékpározás, Randi helyszínek, bringarandi, túrarandi, borkostoló randi, társasjáték randi, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, Randi, Randik, Randi programok, Kerékpározás, Randi helyszínek, bringarandi, túrarandi, borkostoló randi, társasjáték randi, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, Randi, Randik, Randi programok, Kerékpározás, Randi helyszínek, bringarandi, túrarandi, borkostoló randi, társasjáték randi, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, Randi, Randik, Randi programok, Kerékpározás, Randi helyszínek, bringarandi, túrarandi, borkostoló randi, társasjáték randi, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, ingyenes társkereső, ingyenes társkeresés, ingyenes társkereső, ingyenes társkeresés, ingyenes társkereső, ingyenes társkeresés, ingyenes társkereső, ingyenes társkeresés, Randi, Randik, Randi programok, Kerékpározás, Randi helyszínek, bringarandi, túrarandi, borkostoló randi, társasjáték randi, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, társkereső, társkeresés, online társkereső, online társkeresés, társkereső regisztráció nélkül, társkeresés regisztráció nélkül, ingyenes társkereső, ingyenes társkeresés, ingyenes társkereső, ingyenes társkeresés, ingyenes társkereső, ingyenes társkeresés, ingyenes társkereső, ingyenes társkeresés, Randi, Randik, Randi programok, Kerékpározás, Randi helyszínek, bringarandi, túrarandi, borkostoló randi, társasjáték randi, budapest társkereső, budapest társkeresés, budapest társkereső, budapest társkeresés, budapest társkereső, budapest társkeresés, budapest társkereső, budapest társkeresés, budapest társkereső, budapest társkeresés, budapest társkereső, budapest társkeresés, budapest társkereső, budapest társkeresés, budapest társkereső, budapest társkeresés

Letölthető kisokos

Randi kisokos
(letölthető pdf)


Letölthető (pdf) útmutatót, azaz "kisokost"
készítettünk a randijaink tapasztalataira alapozva, sok-sok vélemény, tanács, leírás és ötlet van benne, hogyan készülj a programokra, mire számíthatsz, mások mit mondtak róla, stb.... Hasznos és könnyed olvasmány, melyet a regisztráció után érsz el, a bejelentkező oldalon.

A Tinder jót tett a társkereső oldalaknak?

A Tinder jót tett a magyar társkereső oldalaknak

Háhner Petra | 2017.02.25. 17:06 | Média 2.0.


Ha szerelemről és a randizásról van szó, a legtöbb ember szemérmes, a társkereső szolgáltatásoknak mégis minél több embert el kell érniük, és új felhasználókat kell toborozniuk a sikeres működéshez. Miben speciális marketingkommunikációs szempontból egy ilyen szolgáltatás? Mely célcsoportok megszólítása jelenti a legnagyobb kihívást? Mit lehet kezdeni a társkeresőkkel szembeni előítéletekkel?

A Randi-másképp olyan programokat szervez, ahol a társkeresők személyesen találkoznak, ismerkednek olyan programok keretében, mint túrázás, társasjátékozás, borkóstoló vagy házibuli. A Csajok és Pasik az iWiW-en indult játékos ismerkedő alkalmazásként, innen nőtte ki magát és ma már önálló oldalon és mobilappok formájában érhető el.  A Lovebox pedig 2002-ben indult, 2015-ben a Csajok és Pasik csapata átvette és megújította azzal a céllal, hogy az oldal visszanyerje korábbi népszerűségét. A fenti szolgáltatásokat nyújtó cégek vezetői, Király Szilvia (Randi-másképp) és László Gergely (Csajok és Pasik, Lovebox) voltak a Média 2.0 februári meetupjának vendégei, akik a társkereső szolgáltatások magyar piacáról, kommunikációs kihívásairól és bevált marketingmegoldásairól beszéltek.

 


A Tinder újra felpörgette a piacot

Nagy a verseny a társkereső szolgáltatások magyar piacán, főleg az online szolgáltatások terén, a legtöbb ember életében először ezeken a felületeken találkozik a társkereséssel. Király Szilvia szerint a személyes társkeresésre Magyarországon egyelőre jóval kevesebb a szolgáltatás, mint az online ismerkedésre, ezért mondják többen, hogy hiánypótló a kezdeményezésük. Folyamatosan figyelik a külföldi a trendeket, más országokban változatos és izgalmas randitípusokat látnak, de a magyar társkeresők többsége egyelőre túl zárkózott azokhoz: nehezen vállalnak be új, extrémebb dolgokat és nem igazán merik megmutatni magukat.

László Gergely szerint sokat fejlődött a piac az elmúlt években, de hozzá kell tenni, hogy nincs jó recept: valakinek bejön az online társkeresés, valakinek pedig nem. Az viszont észrevehető, hogy egyre magasabb elvárásokkal érkeznek a felhasználók ezekre az oldalakra. A magyar társkeresők piacának fejlődéséhez az elmúlt években a Tinder megjelenése is hozzájárult: többen lettek kíváncsiak az ilyen szolgáltatásokra. Most a Tinder a legmenőbb, de a sikeréből más szolgáltatások is profitálnak, főleg mert a legtöbb ember egyszerre több felületen próbál ismerkedni. Persze ettől mindenkinek versenytárs a népszerű randialkalmazás, és nehéz megfejteni, hogy pontosan minek köszönhetően tudta átvenni az uralmat a piacon.


Kik azok, akik társat keresnek?

A Loveboxon és a Csajok és Pasikon többségben vannak a férfi regisztrálók, de a napi aktív felhasználók között fele-fele arányban vannak a nők és a férfiak. A többség egyedülálló, de mindenféle státuszú ember előfordul, olyan is van, aki csak beszélgetni jár fel az oldalra, és nem is társat keres. Egy oldalt 2-3 hónapig használ egy átlagos felhasználó, ezért nagy kihívás, hogy folyamatos legyen a megújulás az adatbázisban.

A Randi-másképp iránt érdeklődők között a nők vannak többségen, a célközönség pedig a 30-40 éves korosztály. Férfiak között a harmincas korosztály kiemelkedően aktív, viszont van egy jelentős női réteg, akit nem tudnak kiszolgálni: ők a 45-50-60 éves hölgyek, a hozzájuk korban illő férfiak valamiért egyáltalán nem mutatnak nyitottságot az élmény alapú társkeresésre.


Nem találja ki, mikor akarnak párt találni a legtöbben

A társkereső szolgáltatások mindegyikénél fontos, hogy folyamatosan új emberek kerüljenek a vérkeringésbe, ezért nagy hangsúlyt kell fektetni az új felhasználók, ügyfelek bevonzására. Mindkét szolgáltatás vezetője elmondta, hogy a leghatékonyabb hirdetési eszközöknek a Facebook- és a Google-hirdetéseket látják. Ezeknél a hatékonyságot is sokkal könnyebb mérni, mint más, esetleg hagyományosabbnak számító hirdetési módszerek esetében (pl. plakát, újsághirdetés, szórólap). A bannerhirdetésekkel mára mindketten felhagytak, mert nagyon drága, és ahhoz képest minimális a megtérülése.

A Lovebox mostanában kültéri plakátokkal kísérletezik, a Randi-másképp esetében pedig erős marketingszerepük van a barát, ismerősi ajánlásoknak, illetve ajándékkuponokkal vonják be egymást a rokonok, barátok. A Csajok és Pasik esetében ismert a Csajok és Pasik című blog, amit brandépítő eszköznek indult, de a tapasztalatok szerint ennek minimális hatása volt a regisztrációk számára. A felület ettől függetlenül sikeres, hiszen napi több mint 20 ezren olvassák. Fel van tüntetve, hogy tartozik hozzá egy társkereső oldal, sőt a tartalom döntően a felhasználói levelekből áll össze, de nincs mérhető marketingértéke.

Az este előadói egyetértettek abban, hogy a társkeresésben az újév, vagyis a január a csúcsidőszak: látszik, hogy szilveszterkor sokan megfogadják, tesznek valamit azért, hogy végre megtalálják a párjukat. Ezenkívül még a tavasz és a nyár számít erős időszaknak, ami sok más szolgáltatásnál uborkaszeszon, de az év elejét ezek sem múlják felül.


Kihívások: előítéletek, cikiség faktor, intimitás

A társkeresők marketingjében külső szemmel a bizalmatlanság tűnik a legnagyobb kihívásnak, illetve, hogy sokan szégyellik, hogy aktívan párt keresnek. Király Szilvia szerint a Randi-másképp kommunikációjában a legnehezebb, hogy magát a szolgáltatást definiálják. A társkereső szóról mindenkinek a társkereső oldalak jutnak az eszébe, ha pedig elhangzik, hogy ez nem online, akkor a legtöbben értetlenül néznek, hogy miről van szó.

László Gergely szerint sem a cikiség faktor a legfőbb nehézség a marketingkommunikációban, hanem az intimitás. A legtöbben ugyanis nem szívesen teszik közzé a párkapcsolati státuszukat, azt pedig végképp nem teregetik ki, hogy épp boldogok-e szingliként vagy társra vágynak. Nehéz nem átlépni egy határt intimitásban, hiszen ha valaki interaktál egy ilyen oldal hirdetéseivel például a Facebookon, azt látják az ismerősei is.

Ezenkívül nehezítő tényező, hogy a Lovebox és a Csajok és Pasik is általános oldalak, amelyek mindenkihez szólnak, szemben a niche oldalakkal, amelyek bizonyos érdeklődési kör szerint egymáshoz közel álló embereket szólítanak meg. Utóbbiaknál valószínűleg könnyebb olyan üzenetet és hozzá illő felületet találni, amivel hatékonyan érik el a célcsoportot.


Mi a társkeresés jövője?

Király Szilvia szerint a jövőben egyre természetesebb lesz az, hogy valaki társkereső szolgáltatásokon keres magának párt. Ahogy arra is egyre többen jönnek rá, hogy a társat keresők is olyanok, mint az összes többi ember, tehát nem a maradék vagy a „lúzerek”.

Külföldön vannak olyan oldalak, amelyek olyannyira esemény központúak, hogy a felhasználók arról írnak, milyen randit képzelnek el, és akinek szimpatikus, az csatlakozik, majd együtt megvalósítják az elképzelt randit.

László Gergely elmondta, hogy Nagy-Britanniában minden ötödik kapcsolat online indul, akár valamilyen társkereső szolgáltatáson, de ott egész más ennek a kultúrája, és ebben szerinte hazánk is fejlődni fog. Egyre többet olvasni arról, hogy milyen online társat keresni, és hogy kell ügyesen csinálni, illetve egyre több az erre szolgáló eszköz. Sokkal felkészültebbek a felhasználók is: jobban tudják, hogy mit akarnak, már csak azt kell megtanulniuk, hogy hogy néz ki egy jó adatlap. A társkereső mint szolgáltatások pedig mindig is jelen lesznek valamilyen formában, hiszen a pártalálás problémája örök.

A fotókat készítette: Karvaly Bence