Marie Claire _Kampány a nőkért

Marie Claire Megújulás – KAMPÁNY A NŐKÉRT 2012.

KÁLMÁN DÓRA – A Garnier különdíjasa: A legötletesebb pályázat
Okleveles kertészmérnök, aki bölcsészkart is végzett, dolgozott állatorvosi kutatóintézetben, 2004 óta pedig gyesen van – az utóbbi pár év végül mindent megváltoztatott. Eleinte úgy volt vele, hogy a testvéréék kerékpártúrákat szervező kis cégébe fog valamiképpen beszállni, de a Bringarandi ennél sokkal nagyobb kihívásnak tűnt – saját ötletből saját kis vállalkozás. Az egyedül élő vagy elvált ismerősök és barátok mind gyakoribb párkeresési problémái hívták életre az ötletet: Dóra szerint ebben a korban már nem feltétlenül dübörgő diszkókban akarnak ismerkedni az emberek, de sokan tartanak az internettől is: túl sok a bizonytalan tényező, túl nyomasztó az arctalanság. Mennyivel felszabadítóbb közösen kitekerni a természetbe, mozogni, közben adni magunknak egy esélyt, hogy párt találjunk, állítja az ötletgazda, akinek a mai napig nincs jogsija egyébként, a biciklizés viszont gyerekkora óta része az életének. A Bringarandi 2010 óta működik. Az útvonalak megszervezése, a kedvcsinálás, a jelentkezőkkel való kapcsolattartás gyerekjáték Dórának, az üzlet marketingrésze azonban nagyobb fejtörést okoz. Ebben kérte a segítségünket. Közben fejben már egy újabb terv, a túrarandi részletei is egyre pontosabban körvonalazódnak, hogy a hidegebb hónapokban se maradjanak társaság, lehetőség nélkül az egyedülálló természetimádók.